BESPLATNA DOSTAVA za kupovine veće od 3000 rsd

Uslovi korišćenja

Uslovi korišćenja - Opšti uslovi poslovanja

Molimo Vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja i prodaje na www.s-l.co.rs

Posetom ili kupovinom u onlajn prodavnici www.s-l.co.rs (u daljem tekstu: “Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova.

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko online Prodavnice www.s-l.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Opšti uslovi poslovanja www.s-l.co.rs prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Društvo za proizvodnju, trgovinu i usluge S&L d.o.o. Beograd, Zemunska 37a, 11070 Beograd, matični broj: 08684375, PIB: 100397843, telefon: +381 11 6555630, www.s-l.co.rs, mail za reklamacije i dodatne upite vezano za proizvode: reklamacije@s-l.co.rs.

Opšti uslovi su sastavni deo Ugovora o kupoprodaji između prodavca i kupca. Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povraćaja i reklamacije robe ponuđene na internet stranici www.s-l.co.rs.

Kupac robe je posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati ga platnom karticom ili pošalje narudžbinu, pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Poručivanje

Proizvodi i brendovi koje je moguće ubaciti u korpu (u procesu naručivanja) dostupni su za online prodaju; suprotno ukoliko proizvod ne možete da ubacite u korpu isti nije dostupan za online prodaju. Proizvodi koji se prodaju putem internet Prodavnice www.s-l.co.rs poseduju svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji.

Molimo Vas da pre pritiska na dugme "poruči" detaljno pregledate Vašu porudžbinu i ispravnost svih podataka, jer pritiskom ovog dugmeta na zadnjem koraku Vi ste uputili prodavcu porudžbenicu, odnosno izdali ste obavezujući nalog za kupovinu i obavezali ste se da izvršite plaćanje.

Porudžbenica će biti potvrđena putem e-maila o potvrdi porudžbenice. Potvrdom porudžbenice prodavac prihvata ponudu za zaključenje ugovora i time se Ugovor smatra zaključenim.

Iako se ažuriranje stanja vrši više puta u toku dana, može se desiti da se utvrdi da poručen proizvod nije dostupan. U slučaju da naručenog artikla nema na zalihi, Kupac će biti obavešten putem e-maila.

Prodajna cena proizvoda naznačena je uz svaki proizvod. Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om).

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Načini plaćanja

Naručene proizvode možete platiti: pouzećem gotovinski kuriru prilikom dostave ili platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu.

Plaćanje platnim karticama

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

slika primera popunjavanje broja kartice, datum isteka kartice, 3 cifre sa poledjine

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

slika CVC2 broja koji se nalazi na poledjini kartice

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos ce se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko internet Prodavnice www.s-l.co.rs mora ispunjavati sledeće uslove:

  • Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
  • Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Isporuka

Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom ili državnim praznicima, isporuku možete da očekujete u roku od 5 dana.

Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostavu vrši kurirska služba POST EXPRESS na adresu koju ste naveli u periodu od 08-17h radnim danima. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošike. U ovom slučaju Vas molimo da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na reklamacije@s-l.co.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Kurirska služba svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko kurir ne pronađe kupca na adresi navedenoj u porudžbenici, isti će Vas pozovati na telefon koji je naveden prilikom kreiranja porudžbenice i ugovoriti novi termin isporuke. Ako kupac ne uzvratiti poziv ili ga kurir ne pronađe na adresi ni nakon novog termina isporuke, pošiljka se vraća prodavcu.

Ukoliko dođe do vraćanja pošiljke usled neuspele dostave krivicom kupca, Prodavac će obavestiti kupca da je ugovor o kupoprodaji robe raskinut i ukoliko je roba plaćena unapred, pozvati ga da istakne zahtev za povraćaj kupoprodajne cene, umanjen za troškove pokušanog dostavljanja.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.

Troškovi dostave proizvoda kupljenih u online Prodavnici su BESPLATNI za kupovine iznad 3.000 rsd.

Za kupovinu u iznosu manjom od 3.000rsd troškovi transporta i dostave se naplaćuju po cenovniku kurirske službe POST EXPRESS pouzećem prilikom dostave paketa.

Odustanak od ugovora

Formular „OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA“ možete preuzeti ovde.

Kupac može raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Izjava/Obrazac o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je fizički dostavljena na adresu prodavca i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku od 14 dana od dana prijema robe. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.

Kupac je dužan da u slučaju raskida Ugovora robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i vidljivih znakova da je proizvod korišćen i uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.), u suprotnom prodavac nije u obavezi da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene.

Pod uslovom da je kupac u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave kupca o raskidu ugovora, vratio robu prodavcu u ispravnom stanju, prodavac je dužan da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku. Ukoliko kupac ne vrati robu u datim rokovima, rok za povraćaj primljene kupoprodajne cene se produžuje za vreme dok kupac ne vrati robu prodavcu.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

Ukoliko kupac ostvari pravo na Odustanak od Ugovora - smatra se da Ugovor nije ni zaključen i nastaju samo obaveze propisane zakonom.

Povraćaj sredstava

U slučaju da dođe do situacije da treba da vam se vrati novac, povrat sredstava vršimo uplatom na vašu karticu.

Ukoliko ste proizvod primili kao poklon, novac će biti vraćen licu koje je platilo proizvod.

Reklamacije

PRAVILNIK O REKLAMACIJAMA I POSTUPKU REŠAVANJA REKLAMACIONIH ZAHTEVA ZA ROBU KUPLJENU PUTEM INTERNET SAJTA www.s-l.co.rs možete preuzeti ovde.

Formular „REKLAMACIONI LIST“ možete preuzeti ovde.

Kupac može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava kada kupljena roba ima nedostatke, nesaobrazna je, kada su pogrešno obračunate cene, kao i drugih razloga koji su predvidjeni odredbama Zakona o zaštiti potrašača RS.

Svoju reklamaciju kupac može da izjavi slanjem obrasca na email adresu: reklamacije@s-l.co.rs, uz dostavu isključivo originalnog računa na uvid i robe koja je bila predmet kupoprodaje. Reklamacioni list koji je poslat na email adresu potrebno je dostaviti i u originalu. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem potrošaču dostavi odgovor na izjavljenu reklamaciju. U svakom slučaju rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od petnaest dana.

Prodavac će pismeno ili elektronskim putem obavestiti Kupca o potvrdi prijema reklamacije i saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Istovremeno sa podnošenjem reklamacije putem email-a, potrebno je da kupac prodavcu preko kurirske službe POST EXPRESS dostavi robu sa originalnim računom i odštampanim, popunjenim i potpisanim obrascem za reklamaciju u originalu, a sve o trošku prodavca.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Proizvod koji se šalje na reklamaciju mora biti ispravno upakovan i čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan račun ili drugi dokaz o kupovini. U suprotnom uslovi nisu ispunjeni i reklamacija se neće uzeti u razmatranje.

Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.

Prodavac ne odgovara za ma kakvu eventualnu štetu koja bi mogla da bude prouzrokovana kupcu od strane robe sa nedostacima, kada je proizvođač i/ili uvoznik takve robe poznat

Obaveštenje o vansudskom poravnanju

Na osnovu članova 12. i 151. stav 2. i 3. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) DRUŠTVO ZA PROIZVODNJU,TRGOVINU I USLUGE S&L DOO, BEOGRAD (NOVI BEOGRAD), na adresi Zemunska br. 37a, Novi Beograd, MB 08684375, PIB 100397843, koga zastupa direktor Borislav Jokić (u daljem tekstu: prodavac), dana 20.12.2021. godine, daje:

OBAVEŠTENJE POTROŠAČIMA O PRAVU NA VANSUDSKO REŠAVANJE SPOROVA I OBAVEZI PRODAVCA DA UČESTVUJE U NAVEDENOM POSTUPKU

Obaveštavaju se potrošači da je prodavac po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

Potrošači imaju pravo na vansudsko rešavanje sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Listu tela propisuje nadležno Ministarstvo i ista je dostupna na linku: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php (sajt Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija).

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga, u opravdanim slučajevima kada je predmet spora složen, rok od 90 dana se može produžiti za najviše još 90 dana, o čemu telo bez odlaganja obaveštava potrošača i trgovca.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača. Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Potrošač može odustati od daljeg učešća u vansudskom rešavanju potrošačkog spora do okončanja postupka.

Povraćaj sredstava

Trgovac je u obavezi da na e-commerce prodajnom mestu predoči jasan i detaljan opis povraćaja sredstava i da u slučaju otkaza narudžbine, povraćaj naplaćenih sredstava Korisniku izvrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, odnosno isključivo na račun platne kartice storniranjem originalne transakcije. Prodajno mesto može koristiti sledeću izjavu:

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, [upisati IME_PRODAJNOG_MESTA] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

Žaštita podataka o ličnosti

O Vašim podacima i privatnosti se pažljivo brinemo! Svaka Vaša porudžbina učinjena kod nas je potpuno sigurna!

Garantujemo kupcu za zaštitu svih ličnih podataka pribavljenih od kupca, odnosno da isti neće biti upotrebljavani za bilo koju drugu svrhu osim za svrhu realizacije ugovora o kupoprodaji robe. Da bismo uspešno obradili i dostavili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, broj telefona i e-mail, a kako bismo bili u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Podatke iz procesa registracije, kao i ostale podatke o korisniku, nećemo davati na uvid trećoj strani, osim u slučaju kada je takva obaveza regulisana zakonom.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, te Vam omogućili jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Prodavac upozorava kupca da svi eventualni sporovi mogu biti rešeni vansudskim putem, dakle sporazumom i u duhu dobre poslovne saradnje, kao u postupku medijacije pred nadležnim sudom.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. S&L DOO se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Internet prodavnica www.s-l.co.rs nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda kompletni i bez grešaka.